Realitní kongres 2010

Pod záštitou:


Datum a místo konání:

1.10.2010

Kongresový sál hotelu Hilton v Praze

Pobřežní 1, 180 00
Praha 8 - Karlín

Kde nás najdete

Václavkova 169/1, 160 00
Praha 6 - Dejvice


MHD: metro A - stanice Dejvická a Hradčanská


tram: stanice Hradčanská - č. 1, 8, 18, 20, 25, 26


vlak: přímo ve stanici Praha-Dejvice


bus: zastávka Hradčanská - č. 131
zastávka Kafkova - č. 108, 143, 149, 174, 180, 216, 217

Fotogalerie:


Videogalerie:

NA REALITNÍM KONGRESU SE DISKUTOVALO O AKTUÁLNÍCH OTÁZKÁCH TUZEMSKÉHO REALITNÍHO TRHU


Kongresové centrum pražského hotelu Hilton hostilo v pátek 1. října Realitní kongres 2010. Premiérové akce, která se zařadila k nejvýznamnějším tuzemským realitním událostem letošního roku, se zúčastnilo bezmála 600 odborníků z řad realitních kanceláří, developerů, bank, advokátních kanceláří, provozovatelů realitních serverů i profesních sdružení. Realitní kongres 2010 se zabýval nejen širšími otázkami, spojenými s hodnocením současné situace a s výhledy na trhu především rezidenčních nemovitostí, ale měl v programu i dílčí témata: mimo jiné dražby nemovitostí a elektronické aukce, fondy kolektivního investování jako zdroj prostředků pro realitní projekty či pojištění jako doplňkovou službu realitních kanceláří. V neposlední řadě se hovořilo také o etice podnikání realitních kanceláří, právních otázkách a potřebě legislativních změn i o tom, jak mají developeři a realitní kanceláře dělat marketing, aby byl co nejefektivnější.

Tuzemské realitní akce se obvykle soustředí pouze na dílčí aspekty trhu s nemovitostmi. Naším záměrem proto bylo poskytnout zájemcům především z řad realitních kanceláří skutečně globální pohled na český trh od obecnějších témat až po témata velmi specifická. Účastníci kongresu vedle přednášek renomovaných odborníků ocenili i následné diskuse, možnost sdílení zkušeností a networking. V akcích tohoto typu plánujeme dále pokračovat a zkvalitňovat zejména skladbu kongresových příspěvků, aby setkání reflektovala co nejvíce aktuálních témat realitního trhu,“ uvedl Mgr. René Hradecký, ředitel společnosti Bonafide Communications, která byla organizátorem akce.

Generální partner:



Generální mediální partner:



Partneři:



































Mediální partneři: